marți, 22 decembrie 2009

The shoot


Ps, Helicon Filter

7 comentarii:

  1. Ideea-i faina, imi place, insa mi-ar fi placut sa-ti alegi un unghi un pic diferit ca sa pot vedea mai bine pe cine doreste domnul sa lichideze, chiar eram curios ! :) Buna si ideea de a-l trece pe tonuri monocrome.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Andrei, dar eram la teatru unde n-aveam voie sa fotografiez si nici misca pe scaun, next time poate am succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cadrul si procesarea aleasa. Fotografia ta transmite o poveste.

    RăspundețiȘtergere
  4. interesanta imagine... spune ceva parca :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine pe tonuri monocrome, imi place cadrul

    RăspundețiȘtergere
  6. Pare o scena de film. Coltul acela de masina, pe care mi-as fi dorit sa o vad mai bine, adauga un farmec imaginii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceva din filmele lui Nicolaescu :) Fain !

    RăspundețiȘtergere